визначення групи споживачів та виду одягу для проектування

Визначення групи споживачів та виду одягу для проектування. 12 3 4 Следующая ⇒. Проектування одягу промислового виробництва базується на даних маркетингових дослідженнях, де визначаються потреби споживачів у тих або інших виробах. При цьому споживачі властивості виробів зумовлюються споживчими вимогами до них, та ситуаціями їх використання, а також залежать від прогнозу потреб в одязі у найближчому майбутньому. Тому необхідно отримати дані про споживачі групи людей. Це дасть можливості визначити групи споживачів, які незадоволені існуючими виробами. Проектування одягу промислового виробництва


Структурна схема КПВ при проектуванні одягу проектними організаціями та швейними підприємствами. Етапи виконання робіт. Види документів. ІV вид – одержання БК або моделі одного виду одягу на основі БК іншого виду одягу. Пр.: пальто, халат на основі БК сукні; пелерина (накидка) – пальто; спідниця-брюки – брюк. Перенос виточок може здійснюватись трьома основними способами


Визначення групи споживачів та виду одягу для проектування. Проектування одягу промислового виробництва базується на даних маркетингових дослідженнях, де визначають потреби споживачів у тих або інших потребах. Визначення вимог до якості одягу є наступним етапом конфекціювання. Одяг створює навколо тіла певний мікроклімат, який забезпечує оптимальні умови для підтримки теплового балансу і постійної температури, що є необхідною умовою нормальної життєдіяльності людини, збереження її здоров’я і працездатності на високому рівні. Тому вимоги, що ставляться до виробів, мають визначитись із взаємо зв’язків системи “одяг-людина-навколишнє середовище’.


Визначення групи споживачів та виду одягу для проектування. Проектування одягу промислового виробництва базується на даних маркетингових дослідженнях, де визначаються потреби споживачів у тих або інших виробах. Для опису ситуації використання одягу, виду одягу який доцільно виготовляти в індивідуальному виробництві проводилось анкетування, де були опитані 100 жінок віком від 18 – 29 років. По результатах анкетування було визначено якому типу одягу люди надають перевагу, де даний одяг використовується, ставлення до одягу та моди, вік жінок, які найчастіше носять вибраний вид одягу. Анкета представлена в додатку А. Таблиця 1.1. Характеристика типу споживачів одягу. Назва ознаки.


проектування одягу. АІС організаційного управління ? АІСУ науковими дослідженнями ? АІС проектуванням ? АІСУ технологічними процесами. Другий етап - проектування бренду. Гігієна одягу та взуття. Гігієна одягу та взуття. Особливість виготовлення одягу в умовах масового виробництва полягає в тому, що вона призначається для споживачів, які відрізняються вимірами фігур і особливостями статури. Тому промислові підприємства повинні створювати одяг на найбільш часто зустрічаються (типові) фігури людей. Кількість типів фігур має бути обмежена. Іншими словами, необхідно систематизувати фігури людей таким чином, щоб задовольнити потреби в одязі різних розмірів, т. Е. Створити розмірну типологію.


Визначення групи споживачів та виду одягу для проектування. Сучасне уявлення про якість послуг засноване на принципі якнайповнішого виконання вимог і побажань споживача, і цей принцип має бути закладений в основу будь-якого проекту. Споживачем може бути як окрема людина, так і колективи людей - підприємства, організації або суспільство в цілому. У будь-якому випадку потреби пов'язані з властивостями людської особи. Психіка людини украй складна, і достатньо повних теорій потреб людини ще не побудовано. Проте, зараз існує ряд теорій, що описують види і взаємини потреб, на підставі яких розр


Основи проектування та виробництва одягу.: Навчальний посібник. -К.: КНУТД, 2011. Розглянуто основні стилі сучасного одягу. Для визначення ознак різновидів виробів наведено класифікації покроїв, силуетів, деталей та оздоблення сучасного одягу. У третьому розділі охарактеризовано основні види оздоб­ лення швейних виробів. Вид одягу - це виріб, який містить характерні спільні риси певної асортиментної групи, обмежений ознаками призначення, конструкції, використовуваних матеріалів та технології виготовлення. Розрізняють такі види одягу: пальто, піджак, жакет, спідниця, блузка, сорочка, штани тощо.


МЕТОДИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ до курсової роботи з проектування швейних виробів ВСТУП Сучасне вітчизняне швейне виробництво характеризується високим рівнем техніки, технології і організації виробництва, наявністю спеціалізованих підприємств. Всі ці фактори впливають на підвищення якості і розширення та оновлення асортименту виробів. Але на сьогоднішній день швейна промисловість неповністю задовольняє потреби споживача за якістю, різноманітністю виробів, які випускаються. Культура одягатись…


Художнє проектування визначає подальше життя виробів. Найбільшої сили естетичне виховання досягає лише тоді, коли світ, що оточує людину, буде пронизаний красою, гармонією, коли культура в поведінці і одязі стане нормою. Мета до проектних досліджень та аналіз проектування полягає у визначенні та дослідженні групи або груп споживачів, для яких буде виконана проектна розробка і визначення виробів, які належить проектувати. Для цього необхідно дати характеристику як існуючого, так і перспективного асортименту виробів, визначити групу виробів як об’єкт проектування, і відповідно, визначити споживчі та виробничі властивості виробів.


Аналіз вимог до проектування. Для подальшої розробки проекту необхідно визначити вимоги, що висуваються до майбутніх моделей одягу, для чого розглядаються умови їхнього використання, а саме: призначення та цільове спрямування, сезон, кліматична зона, умови експлуатації. Отже, студент надає характеристику споживчих вимог до обраного виду одягу як предмета · призначення одягу; · характеристика групи споживачів; · характеристика форми (ступінь об’ємності, силует, рівень довжини) та конструкції (покрій, членування форми, конструктивно-декоративні елементи) моделей; · вид і характеристика матеріалу. 2 Розробка базової моделі (вказати вид одягу).


Швейна промисловість – одна із крупних галузей легкої промисловості – покликана задовольняти безперервно зростаючі потреби людини у різних добротних та гарних виробах. Вона розвивається разом із економікою нашої держави і проходить з нею весь шлях становлення в умовах реформування. Найголовніша проблема розвитку промисловості – це стан внутрішнього ринку, який має тенденцію до погіршення: - Засилля на внутрішньому ринку імпортних товарів легкої промисловості, в тому числі із заниженою митною власністю на товари Second hand, імпорт яких спочатку 2008 року зростає (на 2, 3% збільшився) по 5 виро


Визначення групи споживачів та виду одягу для проектування Надзвичайно важливим для проектування одягу є одержання достатньої інформації про споживачів. Загальновизнаною є думка про те, що з метою визначення споживчих характеристик одягу на етапі до проектних досліджень необхідно залучити спеціалістів різних фахів, які володіють різними методами дослідження сфери споживання. Оскільки це найбільш поширений вид одягу, він є самим практичним та найчастіше використовується для носіння в офісі та поза ним. Також жакет легко комбінувати з іншими асортиментними видами одягу. Тому жакет має найбільший асортиментний ряд.


Характеристика видів систем моделей одягу. Їх визначення та структурні схеми будови. Система моделей одягу – це систематизоване зібрання яких небуть однорідних предметів що представляють собою науковий, історичний чи інші інтереси. Розрізняють наступні види колекції:Перспективні колекції – більшість колекцій високої моди „від кутюр” ведучих модних домов і колекції „прет-а-порте” створені відомими дизайнерами. Художні системи в моделювання в залежності від підходу в проектуванні виробів та їх наступної реалізації, можна класифікувати на такі групи: 1. проектування окремих моделей виробів як автономної художньої системи; 2. проектування моделей виробів в художній системі „сімейство”


1.1 Визначення групи споживачів та виду одягу. для проектування. Особливе значення, як у сфері виробництва, так і для споживача в умовах ринкової економіки є проблема випуску якісних сучасних товарів народного споживання з оптимальною структурою споживання. Основною причиною зміни форми одягу є сама людина з її вимогами. Адже від того як людина почуває себе в одязі залежить і її зовнішній вигляд, настрій, здоров’я і працездатність. Прагнення до обнови – це природна необхідність, яка стимулює її зовнішні життєві сили, тим самим створюючи позитивні умови для плідної праці. Виховання в сучасній особі здатності вибирати – важлива основа для розвитку смаку і формування особистого стилю.


Визначення групи споживачів та виду одягу для проектування… 1.1.3.Характеристика споживчих та виробничих вимог до визначеного виду одягу – куртки дитячої….. 1.1.3.1.Аналіз напрямку розвитку моди стосовно куртки дитячої.. …………… Проектування нових моделей розпочинається з отримання нових завдань по розробці нових моделей, розробки ескізів, аналізу напрямку моди, вимоги до матеріалів, технології виготовлення виробу. Підбирається або будується базова конструкція, лекала та модель, пошиття зразка, розробляється конструкторська документація.


Проектування – процес, що включає аналіз проектного завдання, узагальнення матеріалу, виконання ескізу, макету, розрахунок технологічного процесу, художнє конструювання, дослідження соціологічних та економічних показників виробу. Художнє конструювання – частина процесу проектування промислових виробів, призначених для використання людиною. Якість одягу в цілому залежить від того, наскільки він відповідає двом групам вимог: - вимогам споживача; - вимогам виробника, або техніко-економічним показникам. Під вимогами споживача розуміють такі вимоги, які людина. висуває до одягу як предмету споживання.


Проектування складів і логістичних центрів в Україні. Проектувальники і архітектори АБ EURO HOUSE з радістю візьмуться за індивідуальне проектування складського приміщення будь-якого розміру і складності. Проектування складів, логістичних центрів, холодильних комплексів. Складський або логістичний комплекс - необхідний елемент інфраструктури будь-якого великого підприємства. Тому на етапі розширення або оптимізації торговельної, господарської або виробничої діяльності вкрай важливо грамотно вирішити задачу будівництва і проектування складу. Залишити заявку.


Методи проектування. Робочий одяг та вимоги до нього; Види одягу і призначення. Художнє конструювання виробу. Поняття : базова форма, моделі-аналоги, метод комбінування. Інші методичні матеріали на урок Трудове навчання скачати. Представники груп по черзі називають схожість та відмінність моделей. Необхідно підвести дітей до висновку, що моделі фартухів відрізняються один від одного формою, кольором, оздобленням. Завдання 2. Роздивіться ескізи трьох моделей фартухів і ескізи кишень.


Перед споживачем відкривається широкий вибір моделей з різноманітними колірним рішенням і конструктивними характеристиками визначаються сучасними тенденціями. Сьогодні дизайнери пропонують різноманітні концепції моди завтрашнього дня, апелюючи, кожен до свого напрямку творчої діяльності. Одяг є складним об'єктом проектування внаслідок великої різноманітності кроїв і частої зміни моди. Так і виходить, що проектування нових моделей одягу - це багатогранний творчий процес, що включає кілька етапів: створення нового образу з заданими властивостями, що включає дослідження, створення ескізів, макетів, моделей, розрахунки та побудова креслень вироби, виготовлення дослідних зразків.


Визначення групи споживачів та виду одягу для проектування. Проектування одягу промислового виробництва базується на даних маркетингових дослідженнях, де визначають потреби споживачів у тих або інших потребах. При цьому споживчі властивості виробів зумовлюються споживчими вимогами до них та ситуаціями їх використання, а також залежать від прогнозу потреб в одязі у найближчому майбутньому. Тому необхідно отримати дані про споживчі групи людей. Щоб визначити напрямок моди потрібно визначити групу споживачів та вид одягу-це являється основним завданням. Виріб, який визначається повинен бути перспективним для запровадження його у масове виробництво.


Виробництво одягу постійно потребує висококваліфікованих кадрах, здатних трудитися творчо івисокопроизводительно, вміло використовувати новітню техніку. Завданнями курсового проекту є: закріплення, поглиблення знань і формування вміння застосовувати теоретичний матеріал на вирішення конкретних практичних завдань. Попередній розрахунок потоку виконують під час проектування нових, і при реорганізації діючих потоків. Розрахунковий метод залежить від визначенні коефіцієнта узгодження. Потік загалом вважається узгодженим правильно, якщоКс = 1 ± 0,02. За необхідності вказують групи обробітку грунту і секції.


Метою даного дипломного проекту є розробка системи моделей одягу (асортиментної серії) та технологічного процесу їх виготовлення в умовах промислового виробництва. Задачами даного дипломного проекту є: проектування раціональної асортиментної серії жакетів жіночих; проектування процесу виготовлення виробів в умовах промислового виробництва; розрахунок економічної доцільності проекту; розробка заходів з охорони праці та навколишнього середовища.

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

сдо почта россии ответы на тесты

прохождение игры семейные проблемы 0 6 5

перекладач з російської на українську мови