напрями проведення зовнішнього маркетингового аудиту на підприємстві

Приділена увага питанням планування та проведення маркетингового аудиту. The article observes the concept of marketing audit, its purpose, tasks, methods and the role in the enterprise activity. Кожний керівник підприємства прагне знайти ті пріоритетні напрями своєї діяльності, які забезпечать ефективний розвиток його бізнесу, а головне конкурентоспроможність продукції чи послуг, покриття витрат (особливо на перших етапах становлення) та надходження стабільного прибутку. 2) зовнішнього аудиту (здійснюються аудиторськими фірмами (аудиторами) за договорами з замовником). МАРКЕТИНГОВИЙ АУДИТ. Зовнішній маркетинговий аудит. Внутрішній маркетинговий аудит.


Маркетинговий аудит – це комплексне, систематичне, незалежне і регулярне спостереження маркетингового середовища підприємства, його цілей, стратегій і діяльності з метою визначити проблемні сфери, можливості і заходи для поліпшення діяльності підприємства [2, с.47]. Таким чином маркетинговий аудит, як і всі інші види аудиту повинен бути


Ревізія маркетингових заходів - маркетинговий аудит, який повинен показати наявність перспективи розвитку компанії або фірми. Маркетинговий аудит (ревізія) - це оцінка фахівцями комерційної спроможності підприємства, бізнесу, компанії, web-проектів на їх спроможність, як ведеться господарська діяльність. Метою такої перевірки (аудиту) є пошук відповіді на завдання поставлені керівництвом і майбутні перспективи розвитку. інші елементи маркетингу. Проведення перевірок цього виду обумовлюється своєчасним визначенням недоліків у функціональній діяльності компанії або підприємства, ведення бізнес проектів, дає можливість швидкого реагування на поліпшення маркетингових заходів. Особливості.


Отже, маркетинговий аудит як різновид контролю передбачає систематичне, комплексне і незалежне оцінювання й аналіз основних чинників зовнішнього середовища підприємства, проведення ситуаційного (маркетингового) аналізу його внутрішнього стану. За цими результатами розробляються обґрунтовані заходи щодо підвищення ефективності маркетингової діяльності підприємства в цілому та його окремих бізнес-одиниць. У зв'язку з цим виникає необхідність вивчення фахівцями з маркетингу методичних аспектів організації і проведення маркетингового аудиту.


Маркетинговий аудит - це комплексне, систематичне, незалежне і регулярне спостереження маркетингового середовища підприємства, його цілей, стратегій і діяльності з метою визначити проблемні сфери, можливості і заходи для поліпшення діяльності підприємства. Ціль маркетингового аудиту - визначення вузьких місць у системі маркетингу, а також розробка рекомендацій щодо підвищення ефективності маркетингової діяльності та ухвалення маркетингових рішень. Маркетинговий аудит дає


Аудит маркетингу – це інструмент критичного оцінювання маркетингових програм підприємства, обґрунтування управлінських рішень в галузі маркетингу, а за необхідності – аргументування недоцільності їх застосування. Процес проведення маркетингового аудиту на підприємстві передбачає пошук відповідей на питання, які стосуються діяльностів підприємства в галузі маркетингу, а також макро- і мікросередовища, які впливають і визначають його подальші дії. Основні напрями аналізування, які повинен охоплювати аудит маркетингу на підприємстві, наведено на рисунку. Аудит ма. А.


Запропоновано методичні підходи до проведення зовнішнього та внутрішнього аудиту маркетингової діяльності промислового підприємства. Обґрунтовано фактори, що визначають ефективність проведення аудиту маркетингу. Предложены методические подходы к проведению внешнего и внутреннего аудиту маркетинговой деятельности промышленного предприятия. Обоснованы факторы, которые ви-значають эффективность проведения аудиту маркетинга. Is offered methodological approach conduct external and internal audit The marketing activity of industrial enterprise. Is substantiated factors, what define the effectiveness


Етапи проведення маркетингового аудиту й деякі інструменти маркетингу, використовувані у своїй. >Маркетинг-аудит - це ревізія, виявлення слабких місць у концепції маркетингу. Предметом ревізії є як організаційні, і функціональні питання. Цей новий напрям контролю призначено для перевірки відповідності процесів планування і функцію контролю умовам ситуації, перевірки їх доцільності, і навіть прийнятих організаційних правил. Метою контролю організаційних структур є перевірка організації маркетингу та його коїться з іншими сферами підприємства. Мета контролю - виявлення слабких місць, недоцільних організаційних правил.


3. Які проблеми проведення маркетингового аудиту? 4. Охарактеризуйте напрями маркетингового аудиту: чим від-різняються структура «контролю результатів» від структури «аудиту маркетинг-менеджменту»? 4. Маркетинговий аудит діяльності підприємства – це досить за-тратний захід. Чи згодні ви з цим твердженням? Тестові завдання. 1. Які напрями маркетинг-менеджменту підлягають маркетинго-вому аудиту: а) аналіз маркетингового середовища: комплексне дослідження ринку, аналіз внутрішніх можливостей підприємства тал, рік); стратегічний контроль: аудит маркетинг-менеджменту, що включає аудит змін в зовнішньому середовищі, аудит цілей і страте-гій, маркетинг-міксу, організаційних маркетингових структур


Рівні проведення маркетингового аудиту. Способи здійснення маркетингового аудиту. Інструментарій проведення маркетингового аудиту. Маркетинговий аналіз в процесі аудиту. Методи отримання інформації. Аналіз цини з позицій зовнішнього середовища підприємства. Аналіз кредитної політики. Аналіз політики кондицій. Аудит маркетингової цінової політики: зміст, напрями, методи, процес. Базисний рівень ціни. Джерела інформації для проведення цінового аудиту.


Основні напрями маркетингового аудиту й підрозділу консультованої фірми, що надають відповідні матеріали для аналізу, наведено в табл. 10.3. Приклад. Спеціалісти компанії "Straget" проводять маркетинговий аудит підприємства за такими напрямами: 1) аудит стану і позицій компанії та її окремих бізнес-одиниць (продукту) на ринку; 2) аналіз сутності бізнесу, його можливостей і загроз, сильних і слабких сторін компанії; 3) виявлення прихованих ресурсів підприємства, оцінка його потенціалу та стійкості, оперативних планів та рішень, якості їх виконання; 4) діагностика маркетингових та збут


Методика проведення аудиту фінансової звітності підприємства — стандартна та загальноприйнята. Вимоги щодо проведення аудиту містяться у Міжнародних стандартах аудиту та етики. Ці стандарти були розроблені Міжнародною федерацією бухгалтерів і постійно вдосконалюються. Аудит маркетингу — метод самостійного аналізу і визначення маркетингових ресурсів, які недостатньо використовуються. Уілсон Обрі. Маркетинговий аудит як один з напрямів функції маркетингу — контролю. Контроль маркетингу як процес визначення, оцінки та інформування щодо відповідності реального стану встановленим нормам, має два основні напрями


Організація і проведення маркетингового аудиту. Організація маркетингу це структурна побудова для управління маркетинговими функціями. Вона встановлює підпорядкованість і відповідальність за виконання поставлених цілей та завдань. Маркетинговій аудит - це процес визначення, оцінки та інформування щодо відповідності реального стану встановленим нормам. Залежно від поставлених завдань СВА розрізняє: o аудит реалізації довгострокової маркетингової стратегії. Якщо аудит першого виду можливий для всього підприємства в цілому, то аудит другого і третього виду - для структурних одиниць та підрозділів. Маркетинговий аудит проводить в декілька етапів (схема 7.1).


Аудит маркетингу — процес аналізу і оцінювання функції маркетингу підприємства. Об’єктами аудиту маркетингу є: орга-нізація маркетингу на підприємстві; методи і засоби маркетингу, які використовуються маркетологами на підприємстві; цілі і стратегії маркетингу. Важливою причиною для проведення маркетингового аудиту на підприємстві є очікуваний позитивний економічний ефект. Він може бути терміновим або відкладеним, отриманим за рахунок додаткових ресурсів або за рахунок економії. Економічного ефе-кту можна досягти за рахунок зменшення ризику при прийнятті управлінських рішень або навчання персоналу в процесі прове-дення аудиту.


Організація і проведення маркетингового аудиту. Організація маркетингу це структурна побудова для управління маркетинговими функціями. Вона встановлює підпорядкованість і відповідальність за виконання поставлених цілей та завдань. Маркетинговій аудит - це процес визначення, оцінки та інформування щодо відповідності реального стану встановленим нормам. Залежно від поставлених завдань СВА розрізняє: o аудит реалізації довгострокової маркетингової стратегії. Якщо аудит першого виду можливий для всього підприємства в цілому, то аудит другого і третього виду - для структурних одиниць та підрозділів. Маркетинговий аудит проводить в декілька етапів (схема 7.1).


Маркетинговий аудит доцільно розглядати як: незалежне періодичне всебічне дослідження підприємством (або його підрозділами) маркетингового середовища, цілей, стратегій і діяльності з метою виявлення проблем і прихованого потенціалу, а також розробки плану дій щодо поліпшення маркетингу [2]. Однак, якщо маркетинговий аудит розглядати не опосередковано, а по відношенню до стратегічного контролю маркетингу, то його слід розглядати як один з його напрямів. За суб’єктами проведення маркетинговий аудит може бути зовнішнім та внутрішнім.


Зовнішній аудит, або аудит маркетингового середовища, досліджує макросередовище і середовище завдань компанії. Внутрішній аудит досліджує всі аспекти діяльності компанії. Вона включає всі основні операції, які здійснюються в процесі руху товарів і послуг через організації: матеріально-технічне постачання, виробництво, відправка продукції, продаж, маркетинг і післяпродажне обслуговування. Таблиця 1.2. Після проведення аудиту накопичується велика кількість інформації різного ступеня важливості і надійності. SWOT-аналіз очищує дану інформацію і виділяє найбільш важливі результати внутрішнього і зовнішнього аудиту.


Зовнішній аудит, чи аудит маркетингового середовища, досліджує макросередовище і середовище задач компанії. Внутрішній аудит досліджує всі аспекти діяльності компанії. Він охоплює весь "ланцюг цінностей", описаний Майклом Портером. Звіт про результати господарської діяльності і баланс підприємства - два основних фінансових документи компанії. Баланс показує активи і пасиви компанії, власний капітал на визначену дату. Маркетинговий аудит - це систематичне, усебічне вивчення діяльності, середовища, цілей і стратегій компанії для виявлення проблем і можливостей компанії. Реальність же набагато складніша.


Об’єктами маркетингового аудиту є елементи системи маркетингу на підприємстві. В загальному вигляді вони являють собою персонал, організацію роботи маркетингового відділу та функції, які він виконує. 2. Сутність, складові та особливості проведення маркетингового аудиту Маркетинговий аудит являє собою систематизоване, критичне та об’єктивне вивчення середовища, цілей та стратегій діяльності підприємства у сфері маркетингу для виявлення можливостей, проблем та розробки плану розвитку, за допомогою якого можливо засобами маркетингу покращити становище підприємства. Метою маркетингового аудиту є визначення маркетингових цілей та стратегії маркетингу підприємства.


Ф Котлер стверджує що кожне підприємство повинне періодично коректувати стратегію і тактику маркетингового менеджменту у відповідності із змінами Ревізору маркетингу повинна бути надана повна воля в проведенні інтерв ю з Російський вчений маркетолог Є П Голубков відзначає що в основі стратегічного контролю лежить використання методів


Маркетинговий аудит- це незалежне періодичне всебічне дослідження маркетингового середовища, цілей, стратегій і результатів діяльності компанії (або її підрозділів) для виявлення проблем і прихованого потенціалу, а також розробки плану дій щодо поліпшення стану маркетингу. Для маркетингового аудиту характерні широта охоплення, системність, незалежність, періодичність. Широта охоплення означає, що в маркетинговому аудиті розглядаються всі основні напрямки маркетингу в компанії, а не тільки "проблемні місця". Якщо ж досліджують окремі напрямки маркетингової діяльності, наприклад, ціноу


- зовнішнє та внутрішнє середовище маркетингу; - товарна політика підприємства; - комунікаційна політика підприємства Тема 2. Аудиторська перевірка маркетингового середовища підприємства. Основні питання: 1. Аудит маркетингового середовища та стратегії маркетингу фірми. 2. Аудит структури діяльності служби маркетингу. 4. Внутрішній аудит маркетингу, його характерні риси та етапи проведення. 5. Механізм та процедура здійснення внутрішнього аудиту маркетингу. 6. Аудит системи маркетинг-мікс та маркетинг-контролінгу підприємства. Література: №1; №4 с. 24; №5 с. 177-182, 224; №9 с.74-75; №11; №16; №17; №18 с. 843-846; №20; №22; №24; №27; № 32 с.356-362; №33 с.17-62, с.109-131.

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

сдо почта россии ответы на тесты

прохождение игры семейные проблемы 0 6 5

перекладач з російської на українську мови