зразки ігор в початкових класах

Структура дидактичної гри. Формування граматичних понять в початкових класах засобами дидактичних ігор. Вивчення іменника та займенника в молодших класах. Мета курсової роботи полягає в особливостях використання ігор на уроках української мови в початкових класах. Завдання курсової роботи обумовлені її метою: - виявити та опрацювати літературу з теми курсової роботи; - охарактеризувати дидактичну гру як один із способів залучення молодших школярів до активної розумової діяльності; - дослідити особливості застосування дидактичних ігор на уроках української мови; - визначити особливості формування граматичних понять в початкових класах засобами дидактичних ігор.


В початкових класах тальки гра дає змогу легко привернути увагу і тривалий час підтримувати в учнів інтерес до важливих і складних предметів, властивостей і явищ, на яких у звичайних умовах зосередити увагу всіх учнів не завжди вдається. Ось лише один приклад. Вивчаючи споріднені слова, пропонують дітям гру «Лото». Кожен учень має картку, розкреслену на 6 (або 9) клітинок. У кожній клітинці різні слова. Вчитель – ведучий має набір коренів слів, які оголошуються послідовно всім гравцям. Діти мають проаналізувати оголошений корінь слова, виділити в кожному слові на власній картці корені слів і,


Дидактичні ігри в початкових класах. 1. 2 Відділ освіти виконавчого комітету Нетішинської міської ради Нетішинська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №1 М. О. Шевчук Дидактична гра як засіб пізнання і розвитку творчості учнів (Матеріали консульпункту для учителів початкових класів) Нетішин 2014. Ігри на уроках математики в 1-4 класах. Гра на уроках української мови. Ігри на розвиток фонематичного слуху. Діти ділять їх на 2 колонки та записують в зошити за зразком: Один Багато Горобець Горобці “Наше слово”. Учні поділяються на три групи: чоловічий, жіночий та середній (частини мови, дієвідміни, особи і т. д.) Учитель проказує іменники. Група, плескає у долоні, якщо названий іменник відповідає її роду.


У початкових класах тільки гра дає змогу легко привернути увагу і тривалий час підтримувати в учнів інтерес до важливих і складних предметів, властивостей і явищ, на яких у звичайних умовах зосередити увагу всіх учнів не завжди є змога. Якщо спочатку учень зацікавлюється лише грою, то дуже швидко його починає цікавити навчальний матеріал, пов’язаний з нею.


Сайт МО вчителів початкових класів міста Умані. Головна Реєстрація Вхід. Меню сайту. Головна сторінка. Гостьова книга. Наші вчителі. Нормативно-правова база. Група-переможець здобуває почесне звання — «Кмітливчики». «Кмітливчики» — це серія ігор-змагань, кожна з яких починається словами: «Діти, у «кмітливчика» хочете пограти?» І група. Тема. Складання слів зі складів. - Діти, у «Кмітливчика». Хочете пограти? Треба з поданих складів.


Плахотник Любов Степанівна, вчитель початкових класів, Шевчук Леся Віталіївна, вчитель початкових класів. Гра – це величезне світле вікно. Через яке в духовний світ дитини вливається життєдайний потік уявлень, понять про навколишній світ». Гра впливає на формування особистості дитини: завдяки грі школярі вчаться виборювати перемогу, прагнуть до успіху, контролюють волю, досягають поставленої мети, вимогливо ставляться до себе, бачать перспективу власного зростання й усвідомлюють потребу самовдосконалення. Гра спонукає дітей до інтелектуальної роботи, успішне виконання якої дає учасникам естетичну насолоду, оскільки піднімає їх у власних очах.


СЮЖЕТНО-РОЛЬОВ_ _ГРИ У ПОЧАТКОВИХ КЛАСАХ.ppt. Количество слайдов: 14. Сюжетно-рольові ігри у початкових класах. Гра «Магазин» Мета: допомагати дітям налагоджувати взаємодію в спільній грі, ; розвивати інтерес і Запитує у покупця, що він хоче придбати і скіль ки; пробиває чек; видає його. Обладнання: вивіска «Магазин» , прилавок, каса, муляжі, малюнки продуктів або фішки. Словник гри "Добрий день", "Що бажаєте замовити? ", "Будь ласка", « Я хочу купити…", «Дайте будь ласка…", Скільки це коштує? " 'Візьміть чек", "Розрахуйтесь , будь ласка", "Дякую" «Заходьте ще", «До побачення". . . Хід гри Розподіляємо ролі між учнями.


Саме про такі ігри розповідає Тетяна Миколаївна Здравчева, психологиня, вчителька початкових класів, дефектологиня. В залежності від того, що саме людина запам’ятовує і відтворює, розрізняють такі види пам’яті: Образну пам’ять. Рухову пам’ять. 1. Гра «Що змінилось?» Гра полягає в тому, що на картинці-шаблоні створюємо сюжет з деталей, що подані до гри: вирізані деревця, квіти, гриби, тварини, птахи, люди, транспорт тощо. Створений сюжет пропонуємо дітям до розгляду 1-2 хвилини. Даємо установку на запам’ятовування. Потім зображення закривається. В цей час вчитель змінює деякі деталі сюжету (замінює їх іншими, або ж міняє місцями, вилучає).


Пропоновані ігри стануть у пригоді вчителям 1 класу. Тут синтетично поєднуються дві складові: Рух задля нього самого (адже це є природною потребою дитини, бажаною для неї діяльністю), а також одночасне виконання певного розумового завдання, задля чого, власне, й проводить із дітьми цю гру педагог чи інший дорослий. Навіщо потрібні рухливі ігри з інтелектуальним навантаженням? По-перше для того, щоб не залишати досить довго у статичному положенні на заняттях із навчання грамоти, математики, розвитку мовлення, логіки – першокласника у школі.


Хід гри: працюють учні класу або окремої групи в зошитах. Переможцем вважається той учень, який написав правильно найбільшу кількість іменників. Тематику слів можна змінювати в залежності від пори року. Обладнання : секундомір. Завдання: назвати іменники, що відповідають на питання хто? Хід гри: учитель ділить клас на дві команди (5 дівчаток і 5 хлопчиків), потім включає секундомір, а діти по черзі (за 10 секунд) називають іменники, що відповідають на питання хто? Гра « Хто? Що?»


Соціокультурне призначення гри. Гра - найсильніший засіб соціалізації дитини, що включає в себе як соціально контрольовані процеси їх цілеспрямованого впливу на становлення особистості, засвоєння знань, духовних цінностей і норм, властивих суспільству чи групі однолітків, так і спонтанні процеси, що впливають на формування людини. Початкових класах. Діапазон використання комп’ютера в навчально-виховному процесі дуже великий: від тестування учнів, обліку їхніх особистісних особливостей до гри. Відповідно, зараз існує поділ на педагогіку зразка, педагогіку знання й ігрову педагогіку. Педагогіка зразка побудована на введенні в досвід попереднього покоління — учень копіює вчителя.


Ми розподілили теми проектів початкових класів за класами 1 клас, 2 клас, 3 клас, 4 клас та за розділами: природознавство, я і сім'я, лікарські рослини та квіти, тварини та птахи, земноводні і мурахи, екологія, математика, інформатика, музика, фізкультура, малювання, хобі та інше. Теми проектів 1 клас. Теми проектів 2 клас. Теми проектів 3 клас. Теми проектів 4 клас. Теми проектів для початкових класів про лікарські рослини: Бабусина аптека Користь алое Кропива. Що я знаю про неї? Лекарства- бур'яни Ніжність ромашки - для душі і тіла Чи лікують кімнатні рослини застуду? Гра-тренажер Таблиця ділення в мультиках. Тест з природознавства і зоології "Назви тварину". Тест гра з природознавства "Назви квітку". Статистика.


Роль ігор, як навчального прийому в початкових класах, безумовно зростає. Дитина починає грати у ранньому віці, коли ще не може виконати найпростішого процесу. З давніх - давен в Україні будь - які зібрання дітей супроводжувалися ігровою діяльністю. Теоретичні основи використання ігор і ігрових ситуацій на. уроках в початкових класах. Усіма можливими засобами. потрібно запалити в дітях.


Доведено, що дидактичні ігри, ігрові заняття і прийоми підвищують ефективність сприймання учнями навчального матеріалу, урізноманітнюють їхню навчальну діяльність, вносять у неї елемент цікавості і як наслідок підвищують рівень успішності учнів. В той же час, практика сучасної школи вказує на наявність невикористаного потенціалу дидактичної гри у навчально-виховному процесі. Таким чином, вищезазначене зумовлює необхідність та актуальність розгляду даної проблеми. - проаналізувати особливості використання дедуктивних ігор на уроках у початковій школі; - провести дослідно-експериментальне дослідження гри в педагогічній теорії і практики; - провести аналіз результатів дослідно-експериментального дослідження.

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

сдо почта россии ответы на тесты

прохождение игры семейные проблемы 0 6 5

перекладач з російської на українську мови